• Designad & monterad i 🇸🇪
Payment with Apple Pay Payment with Google Pay Payment with Klarna Payment with Swish
Fraktfritt vid köp av 2 produkter 📦

FAQ - Vanliga frågor & svar


Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura eller Swish. Vi samarbetar med Klarna, Stripe och Lunar Bank för smidiga och trygga betalningar.

Vad gäller vid ångerrätt?

Vid köp av varor på webbplatsen har du som kund en lagstiftad 14 dagars ångerrätt, som gäller från det att du har tagit emot din beställning. Din ångerrätt regleras enligt distans- och hemförsäljningslagen. Mer information om ångerrätten hittar du längst ner på denna sida.

Kan jag lägga till eller ta bort produkter från min beställning?

För att göra ändringar i din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt via e-post på [email protected]. Observera att vi inte alltid kan komplettera en befintlig order – oftast kan vi endast ta bort hela eller delar av den. Om din vara redan har packats och skickats kan vi tyvärr inte göra några ändringar eller justeringar i ordern. Då ber vi dig att lägga en ny order.

Hur lång är leveranstiden?

Vi skickar normalt din beställning inom 1–5 arbetsdagar för lagerförda produkter. Vid expressleverans är leveranstiden normalt  1–2 dagar. Vid beställningsvaror är beräknad leveranstid 7–16 dagar.

Hur vet jag att min beställning har skickats?

När din beställning har skickats får du inom kort en orderbekräftelse via e-post.  Du kan följa din leverans via Postnords spårningstjänst.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Om du inte hämtar ut ditt paket inom 7 dagar och det returneras till oss, tillkommer en administrativ avgift på 295 kr inkl. moms för att täcka hanteringskostnader.

Min produkt är defekt eller felaktig – vad gör jag?

Om du har fått en felaktig eller defekt produkt, vänligen kontakta oss omgående på [email protected] och bifoga bilder på felet. Vi hjälper dig med en ersättningsprodukt eller återbetalning enligt vår reklamationspolicy.

Vad händer om jag har en tvist med er och vi inte kommer överens?

Om en tvist inte kan lösas i samförstånd med vår kundtjänst kan du som kund vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN), se arn.se.

För boende i ett annat EU-land än Sverige kan klagomål lämnas online via EU-kommissionens plattform för medling i tvister, se http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Vid eventuell tvist följer vi beslut från ARN eller motsvarande tvistlösningsorgan. Tvist gällande tolkningen eller tillämpningen av dessa allmänna villkor ska tolkas i enlighet med svensk rätt och lag.

Hur kan jag komma i kontakt med er?

Magpuck.se tillhandahåller kundservice via e-post och telefon.

📧 E-post: [email protected]
📞 Telefon: 010-430 03 60

Du kan även kontakta oss genom vårt kontaktformulär på magpuck.se. Vi strävar efter att svara på våra kunders frågor så snabbt vi kan.

Öppettider: Telefon: helgfria vardagar 09.00–13.00. 


Senast uppdaterat: 2025-03-28